Ellhniko Linux Newsletter

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Wed Dec 24 13:21:03 EET 1997

At 02:28 ðì 24/12/1997 +0200, you wrote:
>OK. Mporw na analabw diaxeiristikh ergasia,
>alla den exw xrono na ftiaxnw selides.
>Ean exeis syndesh sto internet xwris modem, tote nomizw oti esy prepei
>na
>mazeueis to yliko kai na exeis tis selides.
>
>Fantazomai to newsletter mallon ana 15mero, ftiagmeno se selides me
>tetoio
>tropo pou na mporoume kai argotera na to jefylizoume...
>Exeis ekei xwro diathesimo?
>
>--
>+=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=+

Xoro exo, toulaxiston gia ta prota teyxi, kai eyxaristos na analabo to
web-hosting.
Exo monimi sindesi 256 Kb Frame-Relay me GUnet, i opoia tha anabathmistei
kapoia stigmi se 2 Mb PCM.
To kako einai oti exo kai proistameno. Den nomizo na exei problima na afino
ton H/Y mou anameno, alla prepei na einai anamenos se Win95 afou
ypotithetai oti kano kai paragogiki douleia se ayton :-)
An den exete problima na trexei o Web server se Win95, ego den exo kanena.
Bebaia, oi anavathmiseis, problimata klp tha prepei na diorthonontai tin
epomeni ergasimi mera apo tin "consola" afou ta win95 den epitrepoun
telnet, login klp.
Kapoia stigmi (se kanena trimino) elpizo na mporeso na to balo ston
kentriko Web server tou Panepistimiou (Geoponiko) alla ayto den to xero apo
tora.

I diaxeirisi omos tou DNS tou Panepistimiou
a) den exei teleiosei akoma (kai iparxoun basika grafeiokratika problimata)
kai
b) den tin exo analabei ego.

Ayto simainei oti to onoma tou ipologisti mou ayti ti stigmi einai ena
entelos geloio (ae2pc57.aua.ariadne-t.gr i kapos etsi) kai mallon tha
prepei na erxetai kaneis ekei me link apo to www.linux.gr (afou apokleietai
na thymatai kaneis tetoio geloio onoma, kai den yparxei periptosi na
mporeso na to allaxo, toulaxiston oxi amesa).

Peran aytwn (elpizo na min sas zalisa), to teyxos gia tin Protoxronia
apokleietai na to katafero afou einai anoixti i sxoli mono Deytera 29/12
kai Triti 30/12 (gia na stiso ton web-server klp).
Episis, to blepo poly dyskolo na einai 15imero to newsletter, giati, an
krino apo ton eayto mou (kai fantazomai oti oloi ligo - poly stin idia
katastasi eimaste) den yparxei tosos eleyhteros xronos. Pio pithano mou
fainetai to miniaio (gia na min po diminiaio kai sas stenoxoriso)
Oson afora sto onoma, tha proteina to "Linux OnNet", oxi toso epeidi mou
aresei yperbolika, alla epeidi den mporesa na bro kati allo.
Elpizo na exei kaneis sas kamia kalyteri idea.
Ayta apo mena
Kales giortes.

        Mixalis Kabrianis
Agricultural University of Athens