Na organothoume paidia

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Nov 8 01:16:26 EET 1997

Loipon, apo oso ksero yparxoun aythn thn stigmh :

To team apo thn Patra pou fiaxnei ta HOWTO/FAQ
To team toy Boura me to Elliniko kbd under X
To greek console (alitheia ti egine me to .tar.gz)

Yparxei kaneis pou fiaxnei fonts ? (Console, TEX, X)

Ti allo leipei ?

Kai ti tha legate gia na ta mazepsoume ola ayta se ena omorfo paketaki ,
Greek Support gia Linux,, me oloklhromeno programma egkatastashs,
pou tha to plassaroume (tsampa pisteyo) kai sta kentrika magazia , me to
skeptiko "polula to CD, kai dose kai ayto mazi " ?

Etsi oste na trabiksoume kosmo sto Linux ?
Ti lete ?

I.Ioannou (roryt at hol.gr)