<div dir="ltr"><p>Η <strong>ομάδα FOSSCOMM</strong> σας ανακοινώνει με χαρά, ότι <strong>άρχισε η υποβολή υποψηφιοτήτων</strong>
από συλλόγους/κοινότητες/ομάδες που ασχολούνται με το ελεύθερο
λογισμικό στην Ελλάδα, και ενδιαφέρονται να διοργανώσουν το επόμενο
FOSSCOMM. Οι υποψηφιότητες θα γίνονται δεκτές μέχρι και τις <strong>10 Νοεμβρίου 2013</strong>. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Άνοιξη του 2014, σε ακριβή ημερομηνία που θα επιλέξει η εκλεγείσα οργανωτική επιτροπή.</p>
<p>Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας πρόταση στο mail: omada AT fosscomm DOT gr.</p>
<p>Η διοργάνωση και ο χώρος διεξαγωγής θα πρέπει να τηρεί τις εξής προϋποθέσεις:</p>
<ul><li> Μια κύρια αίθουσα ομιλιών χωρητικότητας τουλάχιστον 150 ατόμων.</li></ul>
<ul><li> Δύο αίθουσες με υπολογιστές και δίκτυο, που θα χρησιμοποιηθούν για workshops, χωρητικότητας τουλάχιστον 20 ατόμων έκαστη.</li></ul>
<ul><li> Δυνατότητα για επιπλέον αίθουσες σε περίπτωση που υπάρξει πληθώρα παρουσιάσεων/ομιλιών/workshops</li></ul>
<ul><li> Φουαγιέ στο οποίο θα στηθούν booths χορηγών και φορέων.</li></ul>
<ul><li> Μικροφωνικές εγκαταστάσεις τουλάχιστον στην κύρια αίθουσα παρουσιάσεων/ομιλιών.</li></ul>
<ul><li>Μπουφές με καφέ, αναψυκτικά, νερό και μικρά γεύματα (σνακ) ή εναλλακτικά κυλικείο που να λειτουργεί.</li></ul>
<ul><li> Να υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης και παροχής διαδικτύου στις αίθουσες και στους γύρω χώρους.</li></ul>
<ul><li> Καταγραφή των ομιλιών σε βίντεο και διάθεσή τους στην ιστοσελίδα
του συνεδρίου μετά από εύλογο χρονικό διάστημα με άδεια Creative
Commons.</li></ul>
<ul><li> Συνίσταται επίσης, να υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής μετάδοσης του συνεδρίου στο διαδίκτυο μέσω video streaming.</li></ul>
<p>Μετά την εκλογή της, η οργανωτική επιτροπή, καλείται:</p>
<ul><li> Να δημιουργήσει την ιστοσελίδα της εντός του domain του <a href="http://fosscomm.gr">fosscomm.gr</a></li></ul>
<ul><li> Nα ενημερώσει την εκλογή της στα social media.</li></ul>
<ul><li> Να ανακοινώσει την ημερομηνία διεξαγωγής του συνεδρίου.</li></ul>
<ul><li> Να προσθέσει έγκαιρα στην ιστοσελίδα της (εντός 1 μηνός),
πληροφορίες για διαδικαστικά ζητήματα όπως η μεταφορά προς το συνέδριο,
επιλογές διαμονής στην πόλη, κά.</li></ul>
<ul><li> Να φροντίσει για την καλύτερη δυνατή διοργάνωση και διεξαγωγή του συνεδρίου.</li></ul>
<p>Από την πλευρά της ομάδας FOSSCOMM, θα παρασχεθούν οι γνώσεις και η
εμπειρία που αποκτήθηκε από τα προηγούμενα FOSSCOMM, ώστε να βοηθηθεί
όσο το δυνατόν περισσότερο η οργανωτική επιτροπή στο δύσκολο έργο της.</p>
<p>Το email στο οποίο θα δεχόμαστε τις υποβολές των υποψηφιοτήτων είναι το omada AT fosscomm DOT gr</p>
<p>Οι αιτήσεις αξιολογούνται απο τα μέλη της επιτροπής αντικειμενικά, με
βασικό κριτήριο την ικανοποιητική κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων, και
δευτερεύοντα κριτήρια που αφορούν συμπληρωματικές παροχές που είναι σε
θέση να προσφέρει ο προτεινόμενος χώρος και φορέας διεξαγωγής του
συνεδρίου.</p>
<p>Με τιμή,<br>
Η ομάδα FOSSCOMM,<br>
Χατζή Ράνια (6ο FOSSCOMM – Αθήνα 2013)<br>
Ράτης Παύλος (5ο FOSSCOMM – Σέρρες 2012)<br>
Γεωργιτζίκης Βασίλης (4o FOSSCOMM – Πάτρα 2011)<br>
Μπαχαράκης Χρήστος (3o FOSSCOMM – Θεσσαλονίκη 2010)<br>
Πορτοκάλογλου Γιώργος (2o FOSSCOMM – Λάρισα 2009)</p></div>