Καλησπέρα,<br><br><div class="gmail_quote">2010/10/21 Antonis Christofides <span dir="ltr"><<a href="mailto:anthony@itia.ntua.gr">anthony@itia.ntua.gr</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
 > εάν αυτοί μισούν κάποιους επειδή είναι διαφορετικοί στο δέρμα, εσύ<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
 μισείς κάποιους επειδή είναι διαφορετικοί από εσένα στο μυαλό.<br>
</blockquote>
<br>
Αυτό μου φέρνει στο νου ένα τρομερό blog post που είχα διαβάσει τις<br>
προάλλες... κάτσε να το βρω... χμμμ., έχουμε το email ενός καθηγητή<br>
φιλοσοφίας προς τους φοιτητές του, αλλά δεν νομίζω πως είναι αυτό,<br>
αλλά επειδή είναι καλό πάρτε το [1], έχουμε κι ένα blog post σχετικό<br>
με αυτό το email [2], αλλά σίγουρα ούτε αυτό είναι, εχμ, κι όμως<br>
θυμάμαι ότι υπήρχε και κάτι άλλο, μια στιγμούλα... ΤΟ ΒΡΗΚΑ:<br>
<br>
    The tolerance paradox<br>
<br>
    (Το παρακάτω είναι αποσπάσματα κομμένα και ραμμένα.)<br>
<br>
    Suppose at one university enrolls a student named Gary. Gary has<br>
    sexual preferences which are different than the majority’s.<br>
    Tolerance demands that we respect Gary’s experiment in living.<br>
<br>
    But now along comes Mike, intolerant to the core!  Mike publicly<br>
    denounces Gary’s activities.  Should we, in our enlightened<br>
    philosophy of tolerance, tolerate Mike?<br>
<br>
    Enter Vladimir, a foreign student. One night as he passes by<br>
    Gary’s quarters he hears something and enters to investigate. What<br>
    he sees is anathema, an affront to his most deeply held beliefs.<br>
    Vladimir kills Gary. Should we, in our enlightened philosophy of<br>
    tolerance, tolerate Vladimir’s action?<br></blockquote><div><br></div><div>Κάπου θέλεις να καταλήξεις υποθέτω, επειδή δεν κατάλαβα τι εννοείς με το παράδειγμα, μπορείς να ρίξεις και μια (γρήγορη) ανάλυση;</div><div> </div>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
<br>
    <a href="http://wmbriggs.com/blog/?p=2710" target="_blank">http://wmbriggs.com/blog/?p=2710</a><br>
<br>
<br>
<br>
[1] <a href="http://www.news-gazette.com/news/religion/2010-07-09/e-mail-prompted-complaint-over-ui-religion-class-instructor.html" target="_blank">http://www.news-gazette.com/news/religion/2010-07-09/e-mail-prompted-complaint-over-ui-religion-class-instructor.html</a><br>

[2] <a href="http://wmbriggs.com/blog/?p=2705" target="_blank">http://wmbriggs.com/blog/?p=2705</a><div><div></div><div class="h5"><br>
<br>
--<br>
Hellug mailing list -- <a href="http://lists.hellug.gr" target="_blank">http://lists.hellug.gr</a><br>
Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του<br>
συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία<br>
ευθύνη για το περιεχόμενό του.</div></div></blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br>Panagiotis Atmatzidis<br>URL:  <a href="http://www.convalesco.org">http://www.convalesco.org</a><br>email: <a href="mailto:p.atmatzidis@gmail.com">p.atmatzidis@gmail.com</a><br>
The world is mine. - Dave Gahan<br>