Stallman

P. Christeas xrg at pefnos.com
Mon Apr 12 12:32:06 EEST 2021

At Monday, 12 April 2021 11:54 Π.Μ. Antonis Christofides wrote:
> Καλημέρα,
>
> Σχετικά με την παράδοξη κατά τη γνώμη μου ανοιχτή επιστολή σχετικά με το
> Stallman έγραψα για την απογοήτευσή μου εδώ:
> https://aptiko.medium.com/an-open-letter-to-the-signatories-of-the-open-lett
> er-about-stallman-2b8f5c08018b
>
> Χαιρετισμούς σε όλους,
>
> Αντώνης

Προσυπογράφω, Αντώνη.

Το να *καταδικάζεις* κάποιον, επειδή τόλμησε να υπερασπιστεί τη φήμη ενός
καλού φίλου - και σημαντικού επιστήμονα, είναι πιό ξεκάθαρη παραβίαση των
κανόνων (στην Ελλάδα είναι και ποινικό αδίκημα) από αυτό που κατηγορούν τον
Minsky.
Σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι καμία γυναίκα, κανένας άνθρωπος να γίνεται θύμα
εκμετάλλευσης ή κακοποίησης. Αλλά μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο: να
καταστρέφουμε ανθρώπους (την τιμή και την καριέρα τους) μόνο και με την υποψία
μίας κατηγορίας. Κι ακόμα περισσότερο, το δικαίωμα να υπερασπιστεί κάποιος
έναν "κατηγορούμενο" είναι ιερό.

Ο Stallman μπορεί να είναι βρωμιάρης, αλλά μάλλον έχει δίκιο.

--
This email is free from antivirus checks.