Re: Καλές πρακτικές προετοιμασίας σταθμού εργασίας για χρήση από κοινό

Antonis Sidiropoulos asidirop at gmail.com
Sun Oct 4 19:46:00 EEST 2020

https://github.com/sharhalakis/fsprotect

Όλες οι αλλαγές μπαίνουν σε ramdrive και εξαφανίζονται στο reboot.
Όλοι οι δίσκοι γίνονται mount ro, οπότε ακόμη και να το σβήνουν βγάζοντας
την πρίζα δεν γίνεται fs corruption.

Γίνεται όμως δύσκολη η απομακρυσμένη διαχείρισή του...

Antonis Sidiropoulos <https://www.it.teithe.gr/~asidirop/>, Assistant
Professor
Information Management & Software Engineering Laboratory
<http://imselab.it.teithe.gr>
Department of Information and Electronic Engineering
<https://www.iee.ihu.gr/> - International Hellenic University
<https://www.ihu.gr/>.
asidirop at gmail.com, asidirop at ihu.gr, asidirop at it.teithe.gr,
asidirop at csd.auth.gr