Απαιτούνται άμεσες ενέργειες

George Notaras george at gnotaras.com
Thu Jan 31 17:02:49 EET 2019

Για τεχνικούς μόνο λόγους στέλνω το παρόν μήνυμα μόνον στην λίστα LGU.

Σας έχω ενημερώσει για μια πολύ προβληματική κατάσταση, κατά την οποία
πιθανότατα ομάδες εγκληματιών έχουν εκμεταλλευτεί διάφορες κοινότητες
λογισμικού, web και τεχνολογίας. Μέσω αυτών και υπό την βιτρίνα του
ακτιβισμού, τον οποίο χρησιμοποιούν μόνον ως όχημα για τη διείσδυση στις
διάφορες κοινότητες, έχουν εκμεταλλευτεί ανυποψίαστα μέλη των
κοινοτήτων, αλλά και διάφορους άλλους μεμονωμένους ανθρώπους ή κύκλους
που δεν είναι σχετικοί με την τεχνολογία.

Αυτό έχει συμβεί είτε με εκμετάλλευση των πόρων των κοινοτήτων είτε μέσω
πλαστοπροσωπειών χρησιμοποιώντας ψεύτικους προνομιούχους λογαριασμούς
ανύπαρκτων ατόμων ή λογαριασμούς υπαρκτών αλλά ανυποψίαστων άλλων μελών
των κοινοτήτων, προκειμένου οι ομάδες αυτές να αποκρύψουν την
εγκληματική τους δράση και να μην κινήσουν υποψίες.

Ιδιαίτερα τους τελευταίους 16 μήνες, οι εγκληματικές αυτές ομάδες
προσωπικά με έχουν εκμεταλλευτεί με πρωτοφανή τρόπο προκειμένου να
διευρύνουν τα προνόμιά τους εντός και εκτός Ελλάδας και να αλώσουν
κοινότητες και Οργανισμούς με απώτερο σκοπό την απόκτηση προνομιακών
προσβάσεων και απόκτησης προνομίων διαχειριστή, ώστε να εκμεταλλεύονται
ανενόχλητοι τα υπόλοιπα μέλη της εκάστοτε κοινότητας και να εξυπηρετούν
το ατομικό τους συμφέρον.

Όλες οι πληροφορίες και οι ενδείξεις με βάση την προβληματική κατάσταση
που βιώνω εδώ και σχεδόν 2 χρόνια συντείνουν προς το γεγονός ότι υπάρχει
πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα στις εγχώριες κοινότητες λόγω ομάδων που
επιδεικνύουν άκρατη ανευθυνότητα, ασέβεια προς πάσα κατεύθυνση, με
εκμεταλλεύσεις, εκβιασμούς, πλαστοπροσωπείες και άλλες δόλιες ενέργειες,
αλλά ίσως και στυγερά εγκλήματα.

Δεν σας ζητώ κάποια προσωπική χάρη, αλλά καλώ όλους τους διαχειριστές
των εγχώριων κοινοτήτων λογισμικού, υλικού, web, τεχνολογίας κλπ να
πράξουν χωρίς καθυστέρηση τα αυτονόητα, καθώς όλα δείχνουν ότι
εγκληματικές ομάδες λυμαίνονται τις κοινότητες αυτές και κρύβουν την
εγκληματική δράση τους μέσω των πόρων αυτών. Τους καλώ επομένως να
πραγματοποιήσουν άμεσα σχολαστικό εσωτερικό έλεγχο με αντιστοίχηση
προνομιούχων λογαριασμών μελών σε υπαρκτά πρόσωπα και άμεση κατάργηση
όλων των προσβάσεων και προνομίων σε όλες τις περιπτώσεις λογαριασμών
ανύπαρκτων προσώπων ή όπου διαπιστώσουν ότι υπήρξε δόλος κατά την άνοδο
ενός μέλους μέσα στην ιεραρχική δομή της κοινότητας.

Επίσης, για όσο μετράει ο λόγος μου, καλώ όλα εκείνα τα μέλη που
συμμετέχουν στις κοινότητες λόγω γνήσιου ενδιαφέροντος για το
αντικείμενο της εκάστοτε κοινότητας και όχι με σκοπό την εκμετάλλευση
των υπολοίπων, να συνειδητοποιήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να
ζητήσουν άμεσο διαχειριστικό έλεγχο με απόλυτη διαφάνεια, την εκ βάθρων
αναδιάρθρωση των κοινοτήτων και την διαπαντός αποβολή της σαπίλας, της
υποκρισίας, του πουλημένου ακτιβισμού και της νοοτροπίας εκμετάλλευσης.

Επίσης, καλώ ευθέως όλους όσους με εκμεταλλεύτηκαν με πρωτοφανή
ανευθυνότητα και ξεδιαντροπιά όλο αυτό το διάστημα των τελευταίων 16-22
μηνών, οι οποίοι γνωρίζουν πάρα πολύ καλά πώς και γιατί με
εκμεταλλεύτηκαν, να προχωρήσουν άμεσα και αυτοβούλως σε παραίτηση από
οποιοδήποτε προνόμιο, το οποίο απέσπασαν άμεσα ή έμμεσα από εγχώριες και
μη κοινότητες με τη δική μου πρωτοφανή εκμετάλλευση και την ταυτόχρονη
πολύμηνη καταδίκη μου σε μια αδιέξοδη προβληματική κατάσταση, ως ένδειξη
της έναρξης της αποκατάστασης της ζημιάς που έχω υποστεί εγώ και το
περιβάλλον μου σε διάφορους τομείς και η οποία αποκατάσταση θα
συνεχιστεί με σχολαστικό τρόπο όλο το επόμενο διάστημα.

Επίσης, καλώ όλα τα μέλη των κοινοτήτων να ζητήσουν την ξεκάθαρη και
καθολική παραίτηση των κοινοτήτων από προσβάσεις σε πόρους που δεν
συνάδουν με την φύση του αντικειμένου τους και που διάφορες ομάδες
ενέταξαν στα πλαίσιά τους προκειμένου να εξυπηρετήσουν δόλιους σκοπούς,
αλλά επίσης και την απαγκίστρωση από πρακτικές ανταπόδοσης από την
κοινότητα προς τα μέλη για συνεισφορά που επίσης δεν συνάδει με την φύση
του αντικειμένου των κοινοτήτων.

Όλα τα παραπάνω, αλλά και η πρακτική της αναγνώρισης από την πλευρά της
τάδε κοινότητας προνομίων, τα οποία αποδόθηκαν από την δείνα κοινότητα,
αυτομάτως καθιστά αναγκαία την θέσπιση αξιόπιστων μηχανισμών διαφανούς
εσωτερικού ελέγχου της πορείας κάθε μέλους μέσα στην εκάστοτε κοινότητα,
ειδάλλως υπάρχει ένα τεράστιο κενό ασφάλειας, καθώς μέλη, που
αναρριχήθηκαν με δόλιους τρόπους στην τάδε κοινότητα, απολαμβάνουν
αυτομάτως προνόμια και σε άλλες κοινότητες χωρίς ποιοτικό έλεγχο.

Επίσης, αυτή τη στιγμή σύμφωνα με πληροφορίες μου υπάρχει πλήθος
προσωπικών δεδομένων πολιτών της χώρας, κλεμμένων προσβάσεων (προς
διάφορα συστήματα δημόσια και ιδιωτικά, συμπεριλαμβανομένων και
υπηρεσιών cloud) και ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών για μεμονωμένους
ανθρώπους ή κύκλους στα χέρια συγκεκριμένων ανθρώπων ή ομάδων, ως επί το
πλείστων κακόβουλων, τα οποία έχουν συλλεγεί με δόλιες ενέργειες και
εκμεταλλεύσεις. Τα δεδομένα αυτά έχουν κρυφτεί είτε σε νοικιασμένους
σερβερς σε διάφορες εταιρίες εντός ή εκτός Ελλάδας είτε σε ιδιωτικά
συστήματα και αποθηκευτικά μέσα είτε έχουν μοιραστεί σε ανυποψίαστους
ανθρώπους στα πλαίσια διαφόρων συλλογικών δράσεων. Είναι αυτονόητο ότι
αυτές οι προσβάσεις, τα δεδομένα και οι πληροφορίες (ένα τεράστιο μέρος
των πληροφοριών συλλέχθηκαν τους τελευταίους 4-5 μήνες με πρωτοφανή
πλαστοπροσώπησή μου) αποτελούν κομβικής σημασίας χαρτί και απεριόριστη
δύναμη στα χέρια όσων τα κατέχουν. Το φαινόμενο της διάδοσης όλων αυτών
των δεδομένων πρέπει να περιοριστεί άμεσα. Καλώ όλους τους εκμεταλλευτές
μου να «χαρτογραφήσουν» τη διασπορά των πληροφοριών μέσω των ιδίων, να
περιορίσουν άμεσα το φαινόμενο και να είναι σε θέση να συνεργαστούν με
τις Αρχές ή με εμένα και ομάδα ατόμων, που ενδέχεται να δημιουργηθεί,
ανά πάσα στιγμή σχετικά με τη διαχείριση της προβληματικής κατάστασης
που δημιούργησαν. Να σημειώσω ότι η διάσταση του φαινομένου ξεπερνά τα
ελληνικά σύνορα.

Από όλα τα παραπάνω είναι φανερό το μέγεθος της ανευθυνότητας των
διαφόρων ομάδων εκμεταλλευτών, τα μέλη των οποίων, μπροστά στην ευκαιρία
που τους παρουσιάστηκε προκειμένου να εξυπηρετήσουν το προσωπικό τους
συμφέρον, δεν δίστασαν να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε δόλια ενέργεια
ήταν τεχνικά δυνατή, αδιαφορώντας αν έτσι εγκλώβιζαν με μη αναστρέψιμο
τρόπο μεμονωμένους ανθρώπους, κύκλους και θεσμούς.

Με προσωπική λύπη γράφω ότι δυστυχώς όλες οι πληροφορίες συντείνουν προς
το γεγονός ότι οι ομάδες αυτές των εκμεταλλευτών μου δρουν κατά κύριο
λόγο μέσα σε εγχώριες κοινότητες τεχνολογίας, λογισμικού, web, κλπ.

Επίσης, είναι πολύ πιθανό οι ομάδες αυτές να έχουν διεισδύσει με
εκβιασμούς ή παραπλανήσεις σε διάφορα είδη εταιριών και οργανισμών,
ιδιαίτερα τηλεπικοινωνιών, παροχής υπηρεσιών ιντερνετ, υπηρεσιών νέφους
κλπ, ότι διαθέτουν τεράστιο όγκο κλεμμένων δεδομένων από ιδιωτικά και
δημόσια πληροφοριακά συστήματα, προσωπικούς υπολογιστές και κινητές
συσκευές, διαβαθμισμένα δεδομένα ιατρικής και βιολογικής φύσης, λίστες
σειριακών αριθμών συσκευών που κατέχει ή αγοράζει ο καθένας μας
εκμεταλλευόμενοι ανθρώπους που εργάζονται σε αποθήκες, καταστήματα,
προμηθευτές κλπ.

Λόγω των τεχνικών δυνατοτήτων που έχουν αποκτήσει και του όγκου των
πληροφοριών που διαθέτουν για πάρα πολλούς ανθρώπους, είναι σε θέση να
χρησιμοποιούν επιτυχώς τεχνικές κοινωνικής μηχανικής και εύκολα να
πλαστοπροσωπούν ανθρώπους σε διάφορους τομείς.

Όλα τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι πιθανότατα υπάρχει ένα σοβαρότατο
πρόβλημα με τη διάρθρωση, την οργάνωση και τη λειτουργία διαφόρων
διαδικτυακών κοινοτήτων στη χώρα μας, καθώς ομάδες εκμεταλλευτών έχουν
διεισδύσει εκεί και πιθανότατα για πολλά χρόνια τις χρησιμοποιούν για να
καλύπτουν την εγκληματική τους δράση.

Ο λόγος που αποστέλλω το μήνυμα αυτό στις παραπάνω κοινότητες είναι
επειδή τα άτομα με τα οποία έχω αντιμετωπίσει άμεσο πρόβλημα τα
τελευταία δύο χρόνια, αλλά και άλλοι άνθρωποι γύρω από αυτά, σύμφωνα με
πληροφορίες είχαν ενδεχομένως διεισδύσει τουλάχιστον στις κοινότητες
αυτές. Είναι βέβαιο ότι είχαν διεισδύσει και σε άλλες κοινότητες, όπως
για παράδειγμα κοινότητες δημοφιλών λειτουργικών συστημάτων, όπως
Debian, Ubuntu, Arch, Fedora, Freebsd κλπ, ευρύτερες κοινότητες που
αφορούν web, λογισμικό, υλικό κλπ, πχ insomnia, adslgr, grk
newsgroups, κλπ.

Σας καλώ να ενημερώσετε όλες αυτές τις κοινότητες, καθώς ειμαι βέβαιος
ότι γνωρίζεστε μεταξύ σας και ότι πολλοί συμμετέχετε ταυτόχρονα σε
πολλές από αυτές, ότι είναι απόλυτη ανάγκη να υπάρξει σε βάθος διαφανής
εσωτερικός έλεγχος και πιθανότατα ξεκαθάρισμα των δομών τους, καθώς
είναι πάρα πολύ πιθανή η κατάφορη εκμετάλλευσή τους από ομάδες λωποδυτών
και ίσως εγκληματιών.

Όλα τα παραπάνω έχουν προκύψει από συμπεράσματα λογω προσωπικών
εμπειριών, αλλά και από πληροφορίες που έχουν έρθει σε γνώση μου με
διάφορους τρόπους.

Να είστε όλοι σίγουροι ότι ο σκοπός που γράφω όλα τα παραπάνω δεν είναι
να αναμιχθώ σε προβλήματα άλλων ή να αναδείξω μια προβληματική κατάσταση
ερευνητικά ή δημοσιογραφικά ή για την προβολή μου. Το δικό μου
ενδιαφέρον για όλα τα παραπάνω περιορίζεται μόνο σε ότι αφορά την
προβληματική κατάσταση που αντιμετωπίζω εγώ με τις ομάδες αυτές
αδίστακτων εκμεταλλευτών εδώ και πολύ καιρό. Όπως καταλαβαίνετε, λόγω
του γεγονότος ότι οι εκμεταλλευτές κρύβουν την δράση τους πίσω από
κοινότητες τεχνολογίας και επομένως επειδή είναι πάρα πολύ δύσκολο να
στοιχειοθετήσω επαρκώς την καταγγελία της εκμετάλλευσής μου, σας
περιγράφω το δικό μου πρόβλημα ως μέρος ενος ευρύτερου και γενικότερου
προβλήματος, ώστε, αν έχετε κι εσείς παρατηρήσει ανάλογα φαινόμενα ή αν
κάποιος ταυτίζεται μαζί μου λόγω παρόμοιων προβλημάτων, να συμβάλλω στη
δημιουργία κινήτρων για την σε βάθος αναδιάρθρωση και αναδιοργάνωση των
κοινοτήτων. Επαναλαμβάνω ότι δεν ζητώ κάποια χάρη και δεν πιέζω κανέναν,
αλλά απλά περιγράφω το πρόβλημα που βιώνω και που θεωρώ πως είναι
σύμφωνα με βάσιμες πληροφορίες μέρος ενός γενικότερου προβλήματος για το
οποίο χρειάζονται άμεσες ενέργειες.

Ιδιαίτερα θα ήθελα να σημειώσω ότι υπάρχει ομάδα ατόμων στην ευρύτερη
περιοχή της Χαλάστρας Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβανομένου και του ατόμου
με το οποίο αντιμετωπίζω άμεσο πρόβλημα, οι οποίοι ειδικά τους
τελευταίους μήνες έχουν αποκτήσει πλήθος προνομιούχων λογαριασμών σε
πάρα πολλές κοινότητες, όλους με δόλο και με την ταυτόχρονη βάναυση
εκμεταλλευσή μου, τους οποίους είτε χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή είτε
τους έχουν ως παρακαταθήκη για μελλοντικές δόλιες ενέργειες. Επειδή
πρόκειται για ομάδα απροσδιόριστης μορφής και συμμετοχής, είναι άμεση
η ανάγκη για κατάργηση των προσβάσεων όλων των ατόμων από τη
συγκεκριμένη περιοχή προς συστήματα που σχετίζονται με τις κοινότητές
σας. Όποιος συμβάλλει, ακόμη και σε ένα λεπτό καθυστέρησης σχετικά με
αυτό το ζήτημα, θα με βρει μπροστά του, καθώς έχω πέσει θύμα βάναυσης
εκμετάλλευσης από ομάδα ατόμων που διαμένει στην περιοχή αυτή.

Έχει έρθει η ώρα των άμεσων ενεργειών και της άμεσης κατάργησης
αδικαιολόγητων προσβάσεων και προνομίων.

Με Εκτίμηση,
Νοταράς Γεώργιος