Re: [open-source] «Εκ μέρους του Κινήματος Ελεύθερου Λογισμικού;»

Theodoros G. Karounos karounos at eellak.gr
Tue Feb 26 16:37:02 EET 2019

Μετά από αυτή την αρθρογραφία που προέρχεται από ένα άρθρο του ΑΠΕ(
https://www.amna.gr/home/article/336200/Ypo-airesi-i-prostasia-ton-anthropinon-dikaiomaton-stin-psifiaki-epochi
) τηλεφωνούν δημοσιογράφοι για συνεντεύξεις, όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει
email στο info at eellak.gr

Θ.Κ.

Στις Τρί, 26 Φεβ 2019 στις 4:29 μ.μ., ο/η Theodoros G. Karounos <
karounos at eellak.gr> έγραψε: