Re: Ανάγκη άμεσων ενεργειών

George Notaras george at gnotaras.com
Sat Feb 2 21:35:39 EET 2019

Σας έχω περιγράψει ένα πιθανότατα πρωτοφανώς σοβαρό πρόβλημα που αφορά
όλες ανεξαιρέτως τις κοινότητες που ανέφερα και που έχει πιθανότατα
ιδιαίτερα περίπλοκες προεκτάσεις.

Αν είστε διαχειριστές, θα ήταν προτιμότερο να κάνατε άμεσα ελέγχους
και άμεσες καταργήσεις προνομίων και προσβάσεων. Αν είστε απλά μέλη,
θα ήταν καλό να ειδοποιήσετε τους διαχειριστές.

Όλα τα υπόλοιπα περιττεύουν και εκλαμβάνονται ως κοροϊδία, την ίδια
στιγμή που η βάναυση εκμετάλλευσή μου από δόλια άτομα, που δεν θα
έπρεπε ποτέ να διαθέτουν διευρυμένα προνόμια στις κοινότητές σας,
συνεχίζεται προκλητικά.

Πρόκειται για σοβαρότατο ολίσθημα όλων αυτών των κοινοτήτων, το οποίο
πρέπει να διορθώσετε και να εξαλείψετε άμεσα.

Θα ξεγραφτώ από τις λίστες. Παρακαλώ ασχοληθείτε με το κύριο πρόβλημα
άμεσα.

On 2/1/19 03:32, Fotios Kitsantas wrote:
> [...]
> εκμεταλλευτές μου όλο αυτό το διάστημα, αλλά δεν υπάρχει ενδιαερον
> για περεταίρω ανάλυση.
>
> Το μόνο που με απασχολεί είναι η άμεση και πλήρης απαγκίστρωση και
> η τήρηση των αποστάσεων των κακόβουλων ομάδων από εμένα και το
> περιβάλλον μου, αλλά επίσης και η διευθέτηση διαφορων ζητημάτων
> που προκύπτουν από την εκμετάλλευση και την ανευθυνότητα, τα οποία
> αφορούν ατομικά τους εκμεταλλευτές μου και με τα οποία θα ασχοληθώ
> στο άμεσο μέλλον.
>
> Δεν θα σπαταλήσω περισσότερο από τον χρόνο σας. Σας εύχομαι καλή

- --