Re: Re: KDE/Plasma σε Slackware και VFAT iocharset

Costas Liagos costas at freemail.gr
Wed Nov 21 17:32:41 EET 2018

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τα είχα δει κι εγώ αυτά αλλά μπορείς να ρυθμίσεις τα mountpoints κι άλλα
πράγματα αλλά όχι παραμέτρους όπως το iocharset ή το locale (για το ntfs).
Τελικά τα πράγματα είναι πιο απλά αλλά και περισσότερο μπελαλίδικα:
Το KDE/plasma τελικά καλεί το /bin/mount άρα και το δικό μου wrapper.
Το θέμα είναι ότι μη ξέροντας με τι παραμέτρους καλείται το wrapper δεν
αναγνώριζε σωστά το τι περάστηκε κι έτσι δεν έκανε τη δουλειά του.
Τι έκανα λοιπόν;
Έβαλα στην αρχή το εξής απλό:
echo $* >/home/costas/mount.log
κι έτσι είδα πως το καλεί.
Τώρα διορθώνω το wrapper ώστε να ερμηνεύει σωστά τις παραμέτρους
και προσθέτει το -o iocharset=iso8859-7 όταν είναι vfat.
Είμαι σε καλό δρόμο αλλά πρέπει να κάνει κάμποσα πράγματα το script και
καθώς μιλάμε για mount θέλω να το έχω κάνει πολύ εκτενώς debug πριν
το δώσω live γι' αυτό και θα με παιδέψει κάμποσο.
Κώστας