Μικρός σέρβερ

Antonis Christofides antonis at antonischristofides.com
Tue Mar 21 10:23:58 EET 2017

Γεια σας,

Θέλω να αντικαταστήσω ένα σέρβερ που έχω με έναν μικρότερο σε μέγεθος. Μικρές
απαιτήσεις σε CPU+RAM, 2 TB σε σκληρό δίσκο.

Σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα Raspberry + εξωτερικό σκληρό, όμως (εκτός του
ότι δεν ξέρω αν επαρκεί η τροφοδοσία για το σκληρό δίσκο) υποθέτω πως θα
υπάρχουν προϊόντα που να το δίνουν όλο αυτό σε ένα πακέτο (δηλαδή σε ένα μικρό
κουτί). Π.χ. υπάρχουν τα NAS, όμως θα ήθελα ένα γενικής χρήσης Linux server και
όχι εξειδικευμένο.

Τι τέτοια προϊόντα υπάρχουν και πώς μπορώ να τα ψάξω;

Χαιρετισμούς,

Α.

--
Antonis Christofides