Re: Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα της χρήσης USB flash drive ως boot & system disk

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Feb 26 10:15:19 EET 2016

On 25/02/2016 03:51, Rouvas Stathis wrote:
> Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές, αλλά σχεδόν off-topic?
>
> Ξέρει κανείς ποια η αντοχή των USB disks σε τήρηση δεδομένων?
> Δλδ, γράφεις κάτι και δεν το ξαναπειράζεις το USB.
> Πόσο χρόνο(χρόνια;) κρατούνται αναλλοίωτα τα δεδομένα;

Αυτό[1] αναφέρεται μάλλον σε industrial grade components, οπότε το
αναφέρω ενδεικτικά. Πίνακας 3.1.

[1]
http://www.spansion.com/Support/Application%20Notes/EnduranceRetention_AN.pdf

Για consumer grade προϊόντα μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν.. αλλά
πιστεύω σε συνηθισμένες συνθήκες σπιτιού/γραφείου θα αντέχουν 15-20
χρόνια τουλάχιστον. Προσωπικά έχω μερικές μικρές κάρτες περισσότερο από
14 χρόνια και τις χρησιμοποιώ ακόμη για εξτρα backup (δευτερεύον) για
μικρά πράγματα, πχ κάποια keypairs κτλ.