Σχετικά με τη μειωμένη κίνηση της λίστας

P. Christeas xrg at linux.gr
Wed Feb 24 08:39:33 EET 2016

Στις Τετ 24 Φεβ 2016 1:39:49 π.μ. George Notaras έγραψε:
> Με λύπη παρατηρώ ότι η κίνηση στη λίστα έχει μειωθεί πάρα πολύ.
>
> Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει υπάρξει κάποιο Χ πρόβλημα και έχει
> συμβεί αυτό ή αν απλά έτυχε, πχ γεράματα. :)

Απλά τυχαίνει.
Μεγαλώνουμε, αποκτάμε υποχρεώσεις όλοι εμείς οι "παλιότεροι", όλοι μας είμαστε
απορροφημένοι σε δουλειές κλπ.
Ενώ παράλληλα, πληθαίνουν τα μέσα (πχ social media[1] ) και η παρέα "σκορπάει"
σε όλα αυτά.

[1] απομίμηση του IRC, αλλά με 1ΜΒ ανά post..