asus x 99 deluxe

Alexandros Kosiaris akosiaris at gmail.com
Mon Oct 19 11:05:51 EEST 2015

Καλησπέρα,

Ρίχνοντας μία γρήγορα ματιά, πρόκειται για Asus specific status code.
Σύμφωνα με το

https://www.cdromland.nl/productpdf/00161768-manual.pdf σελίδες 1-33 έως 1-36

το status 00 είναι "not used", το AA είναι "System has transitioned
into ACPI mode. Interrupt controller is in APIC mode". Κανένα από τα 2
δεν υποδεικνύει κάτι κακό.

Όπως διαβάζω αυτό το table, αυτά τα Q codes πρέπει να αλλάζουν όσο
προχωράει το boot sequence, πχ το 02 ή τα 32-36 Q codes είναι σίγουρα
στιγμιαία. Οπότε ίσως αυτό που βλέπεις να είναι απλά ένα στιγμιότυπο;
Πως το βλέπεις με την ευκαιρία;

Προσωπική μου άποψη είναι να μην ασχοληθείς παραπάνω (εγώ σίγουρα δεν
θα ασχολιόμουν/ασχοληθώ), εκτός εάν δεις Q code που δείχνει πρόβλημα
hardware. πχ τα 50-54 που υποδεικνύουν πιθανό πρόβλημα hardware στην
μνήμη.