error:no such partition grub rescue>

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Mar 6 23:57:14 EET 2015

On 06/03/2015 22:44, Silent Hunter wrote:
> Γειά σας θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι σχετικά με ενα πρόβλημα στον
> υπολογιστή μου ! Αρχικά είχα κάνει Doual boot τον δισκο μου για
> ubuntu και windows7  , πρόσφατα διέγραψα το  partition που ειχα
> ubuntu  και τα ένωσα σε ένα! Τώρα με το που ανοίγω τον υπολογιστή μου
> πετάει κατευθείαν error:no such partition  grub rescue>. Έτσι δεν έχω
> την δυνατότητα να πατήσω f12 και να κάνω  boot  απο  cd ή usb stick
> . 'Εχω δοκιμάσει ls  και μου απαντάει
> (hd0) (hd0,msdos1)
> ενώ αμα δώσω  set  μου απαντάει
> prefix=(hd0,msdos2)/boot/grub
> [...]

Χωρίς να είμαι ειδικός για να απαντήσω, αλλά λογικά σκεπτόμενος, τα
insmod δεν θα έπρεπε να εκτελούνται πριν από όλα τα υπόλοιπα; Επίσης,
δοκίμασες το 'insmod part_msdos' πριν ορίσεις τα boot/prefix/root;

Επίσης δες εδώ:

http://askubuntu.com/questions/196127/if-i-uninstall-ubuntu-will-windows-boot-manager-still-be-there

ΥΓ: Απέφυγε να στέλνεις html email στη λίστα.