error:no such partition grub rescue>

Silent Hunter silot01 at yahoo.gr
Fri Mar 6 22:44:39 EET 2015

Γειά σας θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι σχετικά με ενα πρόβλημα στον υπολογιστή μου !
Αρχικά είχα κάνει Doual boot τον δισκο μου για ubuntu και windows7  , πρόσφατα διέγραψα το  partition που ειχα ubuntu  και τα ένωσα σε ένα! Τώρα με το που ανοίγω τον υπολογιστή μου πετάει κατευθείαν error:no such partition  grub rescue>.
Έτσι δεν έχω την δυνατότητα να πατήσω f12 και να κάνω  boot  απο  cd ή usb stick .
'Εχω δοκιμάσει ls  και μου απαντάει (hd0) (hd0,msdos1) , ενώ αμα δώσω  set  μου απαντάει prefix=(hd0,msdos2)/boot/grub
                                                                                         root=hd0,msdos2
δοκίμασα set boot=(hd0,msdos1)
         set prefix=(hd0,msdos1)/boot/grub
         set   root=(hd0,msdos1)
         insmod normal
Αλλα και πάλι απαντάει error:no such partition
                        grub rescue>
Θα μπόρουσατε να μου δώσετε κάπια συμβουλή για το πώς να λύσω το πρόβλημα αυτό ???

Ευχαριστω πολύ!!!