Re: [open-source] Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

Sophoklis Goumas olspookishmagus at gmail.com
Fri May 16 12:44:52 EEST 2014

> Σκοπός της πολιτικής είναι ο συντονισμός των ομάδων ενδιαφέροντος που τελικά
> εκφράζει. Το open είναι μια καθαρά πολιτική άποψη και από τις ελάχιστες που
> προσωπικά με αφορούν, οπότε αν το thread δεν είναι on topic τότε δεν ξέρω τί
> είναι.

Είναι και SPAM είναι και out-of-scope SPAM.
Διότι δεν νομίζω όλοι οι εγγραγραμμένοι χρήστες να ψηφίζουν
είτε στον Δήμο Αθηναίων είτε στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
( Όχι πως κάτι τέτοιο θα δικαιολογούνταν σε κάποιον που πολιτεύεται
στις εθνικές εκλογές αφού δεν ψηφίζουν όλοι οι χρήστες στην Ελλάδα
αλλά και που και πάλι είναι SPAM. )

Όπως επίσης υπάρχουν και άλλοι ενασχολούμενοι με παρεμφερείς
ή και με αυτές τις ομάδες ενδιαφέροντος που πολιτεύονται
αλλά δεν ακολουθούν αυτές τις τακτικές.

Σοφοκλής