[open-source] Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue May 13 01:39:59 EEST 2014

Φαίδωνα η συμμετοχή ανθρώπων του χώρου στην πολιτική έχει καλό να κάνει.
Και οι άνθρωποι του  χώρου είναι καλό να ξέρουν ότι κατεβαίνουμε στην
πολιτική  και μάλιστα με αντζέντα για την ανοικτόητα είτε είναι φίλοι
είτε όχι πόσο μάλλον ψηφοφόροι.
Και όχι πολλοί φίλοι μου δεν ξέρουν ότι κατεβαίνω και σαν υποψήφιος έχω
υποχρέωση να ενημερώσω τους πολίτες που θα πρέπει να ψηφίζουν σε αυτές
τις εκλογές για την ύπαρξη της υποψηφιότητας μου. Η παρομοίωση σου με
την αφισσοκόληση του Σακελαρίδη είναι αν μην τι άλλο άσχετη. Όπως είπε
και σε προηγούμενο post το trolling που κάνετε είναι πολύ πιο ρυπογόνο
από την ουσία του μυνήματος.