[open-source] Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue May 13 00:36:44 EEST 2014

On 05/13/2014 12:30 AM, Sophoklis Goumas wrote:

> Σαφώς και είναι πολιτική άποψη αλλά δεν θα ήθελα να φανταστώ ότι αυτή
> η πολιτική άποψη έχει κάποιο συγκεκριμένο πλαίσιο στο οποίο κινείται ή
> να το θέσω με πιο πολιτικούς όρους ότι έχει κάποια γραμμή που δίνεται
> πιθανόν από κάποια πολιτική δύναμη ή πολιτικό σχηματισμό κατά πως
> δίνεται γραμμή για παράδειγμα από μία εταιρεία που εμπορεύεται ένα
> προϊόν το οποίο απαρτίζεται από αυτό.
Δεν αφορά πολιτική άποψη κομματικού χώρου (ειδικά ο συγκεκριμένος
συνδυασμός είναι ο λιγότερο χρωματισμένος πολιτικά) είναι ενημέρωση για
ένα συγκεκριμένο πρόσωπο και μάλιστα το δικό μου. Δλδ αν έπιανα
Διευθύνων Σύμβουλος στην RedHat εσύ θα το έβρισκες OffTopic ή Spam να
ενημέρωνα για την εξέλιξη αυτή;

> Ναι, να το ξέρουν οι φίλοι σας αλλά όχι δια μέσω αυτών των λιστών. Κι
> επειδή όπως πάει το «open» (όπως το βάφτισες) που γίνεται mainstream
> σε λίγο θα κάνετε και προεκλογικό debate στις λίστες.
Αυτές οι λίστες συγκενρώνουν το μεγαλύτερο μέρος ανθρώπων που είναι
φίλοι και γνωστοί μας και από την στιγμή που μπορούμε να στέλνουμε
οτιδήποτε άλλο μύνημα σχετικό με τον ΕΛΛΑΚ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην
στείλουμε και για αυτό.
> Φαντάζομαι πως κατάλαβα λάθος και δεν θεωρείς πως έχεις μεγαλύτερο
> δικαίωμα να κόπτεσαι ή να μιλάς για το open source από κάποιον ο οποίος
> ίσως και να μην έχει ξαναστείλει σε αυτήν εδώ την λίστα ή να μην είχε μέχρι
> τώρα σχέση με τον χώρο.
Δεν έχω μεγαλύτερο δικαίωμα από κανέναν σίγουρα όμως έχω ΤΟ ΙΔΙΟ
δικαίωμα με τον καθένα να μιλάω για open source.