Tcp listener

xarman manousidis.xar at gmail.com
Mon Feb 3 20:02:28 EET 2014

Χαιρετώ τη λίστα.
Ενδιαφέρομαι στη κατασκευή ενός TCP Listener σε C/C++ σε Linux που να
δέχεται πολλές συνδέσεις ταυτόχρονα. Έχω κάνει μία σχετική αναζήτηση στο
Web και αν και είμαι γνώστης της γλώσσας C ως προς ένα βαθμό, έχω
δυσκολευτεί να βρω κάποιο πρότυπο πρόγραμμα. Ουσιαστικά θα είναι ο
listener ενός server που θα δέχεται ένα μήνυμα και θα το αποθηκεύει σε
βάση και θα κάνει και κάποιες άλλες λειτουργίες. Γνωρίζω πως θα κάνω τις
λειτουργίες αλλά ψάχνω ένα τρόπο να φτιάξω το βασικό σκελετό του
listener που θα είναι πάντα ενεργός.
Εάν έχετε κάποια γνώση πάνω στο θέμα ή έχετε ένα απλό παράδειγμα ή έστω
κάποια παραπομπή, ώστε να το δουλέψω μετά εγώ, θα το εκτιμούσα.