DSL modem γνώμες;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Apr 15 17:57:54 EEST 2014

On 15/04/2014 09:12, P. Christeas wrote:

> Δεν "καταλήγει", αλλά ξεκινάει από το περίφημο εκείνο CD. Μία άσκηση που την
> έχουμε κάνει εδώ και χρόνια: η εταιρεία αυτή, ενώ το κύριό της προϊόν είναι
> ουσιαστικά /άδειες χρήσης/ για ένα linux box, με πειραγμένο proprietary API,
> δέν δινει τον κώδικα που έχει πειράξει.
> Το CD περιέχει μόνο τις upstream εκδόσεις των πακέτων /πρίν/ από τις
> παρεμβάσεις τους. Κι αυτό είναι το violation.
> Ακόμα πιό συγκεκριμένα, η Mikrotik αρνούταν να δώσει τον platform κώδικα που
> είχε βάλει στον πυρήνα, ώστε να μπορέσει να τρέξει κανείς ανοιχτό linux στους
> [...]

Στο παραπάνω thread της λίστας gpl-violations διάβασα αναφορές για
download links που δεν δουλεύουν, για cd που κοστίζουν 45 δολάρια...
Θέλω να πω, όταν είσαι καθαρός, τέτοια καραγκιοζιλίκια δεν τα κάνεις,
αλλά δείχνεις περισσότερο σεβασμό προς την κοινότητα και την άδεια,
διότι χωρίς αυτά θα έπρεπε να εφεύρεις ξανά τον τροχό.