DSL modem γνώμες;

Stefanos Harhalakis v13 at v13.gr
Tue Apr 15 03:03:44 EEST 2014

On Monday 14 April 2014 12:56:47 P. Christeas wrote:
> On Monday 14 April 2014, Thomas Kapoulas wrote:
> > Εγώ usάρω ένα Mikrotik RB750GL, κάνει απλά ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
>
> Προσοχή, ΜΗΝ αγοράζετε προϊόντα από την Mikrotik!
>
> Είναι GPL violators και τα κέρδη τους βασίζονται σε κλεμμένη δουλειά
από την
> κοινότητα του open source.

Brika ayto:

http://lists.gpl-violations.org/pipermail/legal/2014-February/thread.html

To opoio kataligei mallon sto antitheto apo ayto poy isxyrizesai. Oti diladi
dinoyn to source code apo ta GPL pragmata poy xrisimopoioyn. Episis
lene ayto:

"To get a CD with the corresponding source code for the GPL-covered
programs in this distribution, wire transfer $45 to MikroTikls SIA,
Pernavas 46, Riga, LV-1009, Latvia. Please contact MikroTikls SIA for
our current account information and wire transfer instructions. Offer valid
for three years from the date of distribution of this software. This CD will
only include the source code of the following programs and any non-
proprietary programs distributed according to license requirements.
This CD will not include MikroTikls proprietary SOFTWARE."

to opoio einai se compliance me th GPL.

Yparxei kati pio sygkekrimeno h ksekiname FUD edo?