DIY DynDNS

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Thu Apr 10 12:39:05 EEST 2014

Ε! Λιγα με τη python.

:p

Προς τα παιδια που ενδιαφερονται να χρησιμοποιησουν αυτη τη λυση: αμα
θελετε καλα και σωνει να γραψετε κωδικα, παρτε τον υφισταμενο και εξελιξτε
τον. Δεν υπαρχει κανενας λογος να μπειτε σε depression mode

Nick Apostolakis
Στις 10 Απρ 2014 10:18 π.μ., ο χρήστης "Theodore J. Soldatos" <
bafh at hellug.gr> έγραψε: