DIY DynDNS

Alexander Yohalas agioxalas at gmail.com
Wed Apr 9 08:49:32 EEST 2014

καλημέρα!
Διάβασα λίγο βιαστικά το post και δεν είμαι σίγουρος ότι απαντάω σωστά, αλλά
κάποιο καιρό που ήθελα να βλέπω την IP μου, έτρεχα αυτό στον υπολογιστή
πίσω από
τον ADSL router (έχω forthnet):

ping -c 1 -R www.forthnet.gr | grep 'dsl.dyn.fothnet.gr'

στη γραμμή που επέστρεφε το grep, κάπου υπάρχει η εξωτερική IP του ADSL
router. Με λίγο φιλτράρισμα, την αποσπούσα και την επεξεργαζόμουν.

Το όλο πράγμα το είχα να τρέχει σαν cron script ανά 10 λεπτά.
Κατά καιρούς άλλαζα τη διεύθυνση που έκανα ping, γιατί υποθέτω ότι κάποιος
στη Forthnet
το έπαιρνε χαμπάρι (ή κάποιος αυτόματος έλεγχος) και κόβονταν οι απαντήσεις.

Ελπίζω να βοήθησα.

AlxUnder ;-)