DIY DynDNS

Thomas Kapoulas tomkap at pebkac.gr
Wed Apr 9 00:35:58 EEST 2014

Επειδή το ψάχνω και εγώ. Υπάρχει ένα Bind-Mysql module οπού μπορείς να
σώνεις σε κάποια db τα records σου και να τα ανανεώνεις με ένα query.

Από την άλλη μιας και αυτό το module δείχνει να είναι deprecated... ένας
φίλος μου πρότεινε το nsupdate utility και δείχνει και αρκετά εύκολο.
Θες απλά μερικές ρυθμίσεις για το dnssec ώστε να επιτρέπεις το update με
χρήση κλειδιού και ένα cron που θα μαζέυει από κάπου την public IP σου
και να την στέλνει μέσω του nsupdate.

Περισσότερα: http://linux.yyz.us/nsupdate/ &&
http://linux.yyz.us/dns/ddns-server.html

Thomas Kapoulas