[Offtopic] Προβλήματα με το DNS της otenet

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Apr 8 14:25:04 EEST 2014

Καλησπέρα,

Τον (όχι και τόσο) τελευταίο καιρό έχω δει αρκετά φαινόμενα με σελίδες
που σε κάποιους δουλεύουν, σε κάποιους δε δουλεύουν και το debugging
δείχνει την otenet και συγκεκριμένα τον DNS server: 212.205.212.205.

Ο server αυτός για ορισμένα .gr domains πότε επιστρέφει το σωστό
IP και πότε κάποιο άσχετο με τελείως τυχαίο τρόπο (μοιάζει σαν να
υπάρχει κάποιο cluster πίσω από αυτό το IP όπου κάποια instances
είναι "δηλητηριασμένα").

Η μόνη θεωρία που έχω σκεφτεί είναι μήπως αυτοί που έχουν
τα domains αυτά χρησιμοποιούσαν otenet για καταχωρητή στο
παρελθόν και για κάποιο λόγο οι παλιές αυτές καταχωρήσεις
IP έχουν μείνει ξεχασμένες στους DNS servers της otenet.

Το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος σε αυτή τη λίστα αυτό
το φαινόμενο; Δοκίμασα να στείλω στο noc at otenet.gr αλλά η
διεύθυνση αυτή δεν υπάρχει πια ...

Χαιρετισμούς,
Παντελής

Υ.Γ., δε δίνω συγκεκριμένα domains στη λίστα
"για την προστασία των αθώων", αλλά φυσικά αυτά
είναι διαθέσιμα αν κάποιος ενδιαφέρεται σοβαρά για
το πρόβλημα και θα ήθελε να το δούμε.