SIP with kde-telepathy

Vivia Nikolaidou n.vivia at gmail.com
Tue Oct 29 00:36:31 EET 2013

Καλησπέρα,

Υπάρχουν φήμες ότι, μεταξύ δύο telepathy, λειτουργούν οι βιντεοκλήσεις
(μάλλον σε XMPP και όχι SIP), αλλά δεν το έχω δει ποτέ να δουλεύει...
Γενικά πρέπει να είναι θέμα client και όχι SIP service. (Το gajim
γενικά λειτουργεί, αλλά είναι λίγο ανάλογα με την έκδοση που θα
πετύχεις - αν σε βολεύει βέβαια)

Βίβια