Εντροπία για δημιουργία gpg keypair

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Oct 11 07:57:25 EEST 2013

On 10/10/2013 22:08, Bill Nikolopoulos wrote:
> Καλησπέρα,
>
> 2013/10/10 George Notaras <gnot at g-loaded.eu <mailto:gnot at g-loaded.eu>>
>
>     Έψαχνα έναν τρόπο να αυτοματοποιήσω τη δημιουργία ενός ζεύγους κλειδιών
>     με το gpg, αλλά μου τα χαλούσε το 'not enough entropy'.
>
>     Τρέχοντας το παρακάτω πριν τη δημιουργία των κλειδιών μου λύνει το
>     πρόβλημα:
>
>       rngd -r /dev/urandom
>
>     Το utility έχει κι άλλες λειτουργίες, όπως το να τρέχει στο
>     background κτλ.
>
>     Για redhat-οειδή το rngd βρίσκεται στο πακέτο rng-tools.

> [...]

Αν ξαφνικά από εκεί που βαράς το πληκτρολόγιο βρίσκεσαι με 2 entropy
generators, το λες και πολιτισμό! :)

Πολύ ενδιαφέρον. Από ό,τι διαβάζω το haveged, σε αντίθεση με το rngd που
χρειάζεται εξωτερική πηγή random data, έχει δικό του αλγόριθμο (havege).
Oπότε πάμε στο debate:

havege vs /dev/urandom

Διαβάζω ότι και τα δύο είναι πολύ ποιοτικά.