Εντροπία για δημιουργία gpg keypair

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Oct 10 08:58:35 EEST 2013

Έψαχνα έναν τρόπο να αυτοματοποιήσω τη δημιουργία ενός ζεύγους κλειδιών
με το gpg, αλλά μου τα χαλούσε το 'not enough entropy'.

Τρέχοντας το παρακάτω πριν τη δημιουργία των κλειδιών μου λύνει το πρόβλημα:

  rngd -r /dev/urandom

Το utility έχει κι άλλες λειτουργίες, όπως το να τρέχει στο background κτλ.

Για redhat-οειδή το rngd βρίσκεται στο πακέτο rng-tools.

ΥΓ: Δεν ξέρω αν θα φανεί σε κάποιον άλλον χρήσιμο, αλλά προσωπικά είχα
καιρό να ευχαριστηθώ με την ανακάλυψη κάποιου software!