χάρτης ελλάδας osmand

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Nov 25 05:43:01 EET 2013

On 24/11/2013 18:02, Nick Apostolakis wrote:
> Hello everyone,
>
> Δε ξέρω αν χρησιμοποιείτε το osmand σε συσκευές android. Εμένα μου
> φαίνεται αρκετά χρήσιμο. Επειδή δεν είχανε ανανεώσει τον χάρτη της
> ελλάδας για το osmand με τα δεδομένα του open street map έκατσα και
> έκανα σήμερα ένα custom build
> και το ανέβασα εδώ
>
> https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/nickaposstorage1/osmandmaps/Greece_europe.obf
>

> αν θέλει κανείς το κατεβάζει, περιέχει τα δεδομενα του osm ώς και τις
> 23-11-2013
>
> Χαιρετώ

Χρήσιμο.

Τελευταία είχα ασχοληθεί αρκετά με maps, mobile apps και desktop
εφαρμογές για δημιουργία χαρτών, λόγω ενθουσιασμού με το hiking (για το
οποίο btw προς το παρόν έχω μείνει μόνο στα λόγια).

Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι με έναν καλό σχεδιασμό και με λίγο
συντονισμό θα μπορούσε ίσως να αυτοματοποιηθεί μια διαδικασία
δημιουργίας χαρτών (διανυσματικών & tiles) ανά τακτά διαστήματα με
ενημερωμένα osm data.

Γνωρίζει κανείς κάποια αντίστοιχη προσπάθεια; Αν όχι τι νομίζετε ότι θα
χρειαζόταν για να γίνει πράξη κάτι τέτοιο;