httpd και ftpd στην ίδια TCP πόρτα

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Nov 7 15:41:37 EET 2013

Έχω ένα ενδιαφέρον πρόβλημα και θα ήθελα ιδέες παρακαλώ: χρειάζεται σε
μια (την ίδια!) TCP πόρτα να απαντάει "κάτι" και σε αιτήματα ftp
(anonymous) και σε http μετά από συγχώνευση δύο μηχανών σε μια. Το
αίτημα έρχεται για  Δε χρειάζεται κάτι εξωτικό, δύο να μπορούν να
κατεβαίνουν δύο στατικά αρχειάκια των 30kB. Dedicated debian server
εκτός φυσικής πρόσβασης.

Δοκίμασα ένα καρά-beta mod_ftp στον apache2 νομίζωντας ότι έχει vhosting
για http και ftp στην ίδια πόρτα, τζίφος.

Κάποιοι εμπορικοί/shareware server λένε ότι είναι "multiprotocol", δε
θέλω όμως να μπλέξω.

Ψαχουλεύοντας βλέπω ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά που θελω ο squid
(reverse proxy να ακούει αυτός στη μια πορτα και να στέλνει τα ανάλογα
αιτήματα σε άλλες ξεχωριστές πόρτες vsftpd και apache2/nginx/lighthttpd).

Μια "φλασιά" που μου ήρθε είναι (ίσως;) με βάση την originating port και
κάποιο mangle κανόνα σε iptables.

Καλύτερες/άλλες ιδέες; Μήπως χάνω το προφανές;

Ευχαριστώ