Αργό boot (ubuntu 12.04)

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Thu May 30 16:16:04 EEST 2013

On 05/30/2013 10:12 AM, Antonis Sidiropoulos wrote:
> Γεια σας,
>
> Σε ένα λαπτοπ έχω ubuntu 12.04
> όμως έχω την εντύπωση ότι bootάρει πιο αργά απ' ότι θα έπρεπε...
> To dmesg δείχνει ένα χρονικό κενό 40 secs...
> καμία ιδέα για το πως μπορώ να κάνω λίγο debugging ή τι μπορεί να φταίει?
> Παραθέτω κομμάτι από το dmesg:

Στο παρελθόν σε παρόμοια εγκατάσταση ubuntu είχε χρειαστεί να προσθέσω
ένα delay στο boot process ώστε να επιτρέψω στα διάφορα buses να κάνουν
settle και announce αλλιώς το boot αποτύγχανε.
Υπάρχει περίπτωση να είναι κάποιο woraround τέτοιου τύπου η καθυστέρηση
που παρατηρείς.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr