Web crawling και ελληνική νομοθεσία

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat May 18 12:38:53 EEST 2013

On 18/05/2013 11:29, Theodore Lytras wrote:
> Στις Σαβ 18 Μαΐ 2013, ο/η George Notaras έγραψε:

> Σε καταλαβαίνω, κι έχεις δίκιο.
>
> Πρέπει να διευκρινίσω όμως οτι τόσο το site (απ' όπου αντλώ τις πληροφορίες),
> όσο και η δική μου συνεισφορά (είτε ως web υπηρεσία, είτε ως ένα δισκάκι με
> τις scraped πληροφορίες + ένα GUI για εύκολη και αποτελεσματική αναζήτηση),
> δεν έχουν καμμία εμπορική διάσταση. Είναι ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος
> πληροφορίες, τις οποίες και το ίδιο το site διαθέτει δωρεάν.
>
> Γι'αυτό και πρωτίστως ενδιαφέρει εμένα να τις έχω τοπικά στον υπολογιστή μου
> [...]

ΟΚ, τώρα είναι πιο ξεκάθαρη η κατάσταση. (Πάντως δεν κατάλαβα σε ποιο
σαιτ αναφέρεσαι, αλλά ίσως δεν έχει τόση σημασία).

Θα συμφωνήσω με τον P.Christeas ότι η καλύτερη προσέγγιση θα ήταν να
πειστουν οι κάτοχοι των δικαιωμάτων του περιεχομένου ότι υπάρχει
καταλληλότερος τρόπος να το διαθέσουν στο διαδίκτυο, πχ κάτω από μια
άδεια Creative Commons.
--
Γιώργος