pkernel kai clock()/malloc()/free() tailoring

Christos Houtouridis hoo2.ch.pub at gmail.com
Sat Mar 9 19:07:07 EET 2013

Θενκς Γιώργο,

Προς το παρόν στήνω την memory allocation de-allocation μηχανή μου. Αυτήν
χρησιμοποιεί τόσο ο πυρήνας μου για να κάνει allocation stack για τα
process, αλλά και οι 'custom' malloc, calloc, realloc και free για heap που
κάνω export. Απλά για stack η μηχανή μου δίνει μνήμη από το τέλος, ενώ για
heap από την "αρχή"(&pulStack). Οι μέχρι τώρα υλοποίηση πάντως παίζει
σχετικά καλά και ο linker χρησιμοποιεί τις δικές μου συναρτήσεις, χωρίς να
πειράξω τίποτα. Απλά δεν ξέρω αν θα παίξει το ίδιο όταν μετατρέψω τον
πυρήνα μου από απλά αρχεία που είναι τώρα, σε bin μορφή, δλδ "libpkernel.a"
και πρέπει να κάνω link ταυτόχρονα με libc και libpkernel για το κάθε
firmware. Εκεί θα δούμε....

Πάντως θα δοκιμάσω το ίδιο και για την clock() και time().

Ένα κακό βλέπω μόνο. Ότι ο pkernel μεγαλώνει. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν ο
linker θα πετάει μέσα στο τελικό .elf όλες τις συναρτήσεις ή μόνο αυτές που
καλούνται κάθε φορά.

Φιλικά,
Χρήστος Χουτουρίδης