VM/bare-metal snapshot/restore solution

Fanis Dokianakis fanis at infloop.gr
Mon Jun 24 21:03:30 EEST 2013

Στις Mon 24 of Jun 2013 19:48:52 Vassilis Vatikiotis γράψατε:
> Καλησπερα,
>
> ψαχνω για μια λυση που θα μου επιτρεπει να παιρνω αυτοματα snapshots
> (ghosting) σε VMs και bare metal instances. Κατι που θα μου επιτρεπει
> να το κανω αυτοματα, σε καμια 30αρια μηχανηματα ή VMs και να κραταει
> και ενα rotating log απο τα τελευταια snapshot  ανα instance.
>
> Εχετε κατι να προτεινετε? Ενδιαφερομαι και για FOSS και nonFOSS. Α και
> να ειναι στημενο σε linux.
>
> --
> --
> Vassilis. Vatikiotis
> Systems & Network Engineer
> [...]

Ωραία,
αλλά δεν μας είπες τι virtualization χρησιμοποιείς για τα VMs σου και σε τι
storage βρίσκονται;

Το bare metal backup προυποθέτει κάποιου είδους snapshoting, αλλά ανάλογα με
το δρόμο που έχεις διαλέξει, μπορεί κάποιος να σου προτείνει μια λύση. Πχ στο
vmware ESX(i) θα μπορούσα να σου πω να χρησιμοποιήσεις το ghettoVCB, αλλά αν
τα VMs είναι σε κάποιο enterprise storage τότε είναι πολύ πιο γρήγορο να
παίρνεις το snapshot εκεί και χρησιμοποιεί και λιγότερο χώρο.

Φάνης