Αργό boot (ubuntu 12.04)

Antonis Sidiropoulos asidirop at csd.auth.gr
Thu Jun 13 10:00:05 EEST 2013

On 05/30/2013 04:52 PM, P. Christeas wrote:
> Εμένα αυτές οι 3 γραμμές τα λένε όλα..

Τελικά παίζει και αυτό.
Είναι ένα θέμα του ubuntu που δεν μπορεί να κάνει Umount το /
κατά το σβήσιμο. (απίστευτο).
Δεν το είχα προσέξει το μήνυμα γιατί μόλις το τυπώνει, σβήνει το μηχάνημα
σε λιγότερο από δευτερόλεπτο και αν δεν το περιμένεις να το δεις, δεν το
βλέπεις.

Η περίπτωση περιγράφεται στην σελίδα:
A message: "mount: / is busy" appears every time shutting down or rebooting.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/upstart/+bug/1019347

Ακολούθησα τις οδηγίες στην παραπάνω σελίδα με μικρές διαφοροποιήσεις
και πλέον κάνει umount το /.

Επίσης, αφαίρεσα τα άχρηστα πακέτα: plymouth-theme-ubuntu-logo,
plymouth-theme-ubuntu-text.
Δυστυχώς το plymouth δεν μπορείς να το βγάλεις (έχει πολλές εξαρτήσεις).

Τελικά βέβαια δεν κέρδισα και πολλά δευτερόλεπτα... 4-5 συνολικά.
Αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχει φόβος για χάσιμο δεδομένων από το unclear
umount.

Α.