lvm

Giorgos Theofanous gtheofanous at gmail.com
Sun Feb 10 18:53:20 EET 2013

Ευχαριστώ Γιώργο.

Σχετικά με το:
*
2. Το chunk size είναι η μικρότερη ποσότητα data που μπορεί να γραφτεί πάνω
στο δίσκο.
*
το default είναι 4ΜΒ. Οπότε αν είναι το chunk size στο LVM είναι αυτό που
λέμε sector size στο δίσκο (συνήθως 4096 bytes) μου φαίνεται πολύ μεγάλο
κάτι που σημαίνει ότι σπαταλάται αρκετός χώρος. Εκτός και αν αυτό είναι
μόνο για την ανάθεση του χώρου για σκοπούς του LVM ενώ όταν θα γίνει format
to LV σε κάποιο filesystem τότε το sector size θα είναι μικρό π.χ. 4096
bytes.

Γ.

Στις 10 Φεβρουαρίου 2013 - 12:22 μ.μ., ο χρήστης George Sarantidis <
george.sarantidis at gmail.com> έγραψε:

*Giorgos*