Postfix + Spamassassin + aliases

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Feb 7 09:48:16 EET 2013

2013/2/7 Alex Ballas <alex at ballas.org>:

> Το θέμα μου δεν είναι πως θα συμπεριφερθεί το SA, αλλά πως θα "πω" στο
> remote server (yahoo,gmail,otenet... ktl) που κάνει target το alias, πως το
> mail που θα πάρει είναι όντως spam.

Εμένα η γνώμη μου είναι να μην κάνεις απολύτως τίποτα. Απλά θα στήσεις
το SA, ο οποίος το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει κάποια headers
στο κάθε mail κι αυτό θα το έχεις πιο πολύ για ηθική ικανοποίηση,
δηλαδή αν βρεθεί κάποιος χρήστης να γκρινιάξει, θα πας και να του πείς
να φτιάξει στον client του ένα φίλτρο που να λαμβάνει υπόψιν τα
headers αυτά (δηλ το score) του SA. OK, είναι λίγο καφρίλα αυτό που
περιγράφω, δεκτό.

Έτσι κι αλλιώς όμως, τα anti-spam που έχουν οι remote σου έχουν
μεγαλύτερες πιθανότητες να πιάσουν το spam, δηλαδή αν ο SA
καταλαβαίνει 40 από τα 100 emails σαν spam, το anti-spam της google θα
πιάσει σίγουρα αυτά τα 40 (βάλεις δε βάλεις τους headers του SA μέσα
τους) και θα πιάσει κι άλλα 10-15.