ilektroniki bibliothiki

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Feb 5 15:54:01 EET 2013

Γενικά, όσο πιο απλό τόσο πιο εύχρηστο. Ωστόσο, καθώς εδώ μιλάμε για
δουλειά, μπορεί οι ανάγκες να είναι διαφορετικές.
Ψάχνουμε τη λύση χωρίς να ξέρουμε το πρόβλημα. Άλλη λύση θα σκεφτόμουνα πχ
για έναν διαμοιρασμό αρχείων κειμένου(pdf/txt κλπ), άλλη λύση για
διαμοιρασμό ειδικών αρχείων (CAD, illustrations κλπ) και άλλη λύση για
βιβλιοθήκη εγγράφων κατά ISO 9001.