Διαχείριση pull-requests σε mirror repository

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Dec 6 18:06:03 EET 2013

On 01/12/2013 09:15, George Notaras wrote:

> Αν στο URL της σελίδας του pull request προσθέσουμε την κατάληξη
> '.patch', τότε εμφανίζεται ένα plain text περιεχόμενο με όλες τις
> αλλαγές σε μορφή patch. Τώρα, γιατί αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ως
> πληροφορία σε ένα blog post με 'Github Secrets' και όχι ως προφανής
> επιλογή στη σελίδα του pull request είναι αξιοπερίεργο!
>
> Οπότε, αν πάρουμε αυτό το patch και το κάνουμε apply στο hg repository,
> τότε το αυτοματοποιημένο mirroring θα μεταφέρει τις αλλαγές από το Α στο
> Β χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα με την αλληλουχία των changesets.
> [...]

Δοκίμασα τα παραπάνω στην πράξη και το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο
επιθυμητό. Έχω την εντύπωση ότι το merge&close ή το σκέτο close των pull
requests δεν έχει και τόσο μεγάλη πρακτική σημασία.

Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα στην όλη διαδικασία ήταν ότι το `hg
import foo.patch` βάζει τωρινή ημερομηνία στα changesets αντί για την
ημερομηνία που περιλαμβάνεται στο Patch για το κάθε changeset.