[open-source] [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Tue Apr 23 18:24:14 EEST 2013

Στις 23/04/2013 05:40 μμ, ο/η Stefanos Kouzof έγραψε:
> Από τη στιγμή που δεν υπάρχει Ελληνικό ERP που να τρέχει σε Linux,
> χλωμό να έχει βγάλει κάποιος προμηθευτής σε Linux τον οδηγό, και να
> συντηρεί κώδικα για δύο λειτουργικά.
Ναι υπάρχει και λειτουργεί κανονικά σε GNU/Linux και ονομάζεται
http://www.snigel.gr/pytheus

Όσο για μηχανισμούς εγώ τουλάχιστον έχω βρει στα παρακάτω τις αναφορές:

http://baufachwerk.com/Products/Forologia/tabid/60/Default.aspx

http://www.elmisystems.gr/ έχουν κάποιο που λειτουργεί

http://www.a-s.gr/deals.php?did=2&lang=gr

http://www.plant-management.gr/index.php?id=14179

Και ο λόγος που παίζουν μιας και σύνδεση του γίνεται με Ethernet.

> [...]
>
>         Προφανώς χρειάζεται μια πιο ειδική καθώς και συγκεκριμένη
>         απάντηση, καθώς
>         και μια πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση του θέματος ώστε να
>         αντιληφθεί κανείς
>         το backbone.  Με την τρέχουσα τεχνολογία ίσως το driver να
>         καλύπτει τις
>         ανάγκες του Υπουργείου Οικονομικών - - > (Πρέπει να προσεχθεί
>         ποιά διανομή
>         linux χρησμιμοποιείται , για κάθε κουτί υπολογιστή ) || εάν
>         προχωρήσουμε σε
>         LΜ. Αυτό γιατί κάθε παρατήρηση αντιλαμβάνομαι ότι κοστίζει

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/