list reply

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Wed Sep 19 08:24:18 EEST 2012

Pantelis  Koukousoulas wrote:
> [...]
> (και ότι η GPL και το ΕΛ/ΛΑΚ βοηθάει σε αυτό), εσύ λες ότι δεν
> πρόκειται να αλλάξει ποτέ μια και ορισμένα ένστικτα είναι έμφυτα
> στην ανθρώπινη φύση όπως η απληστία, τουλάχιστον αυτό
> καταλαβαίνω.
>
> Στην πράξη κανείς από εμάς πιθανότατα δεν έχει 100% δίκιο
> και η αλήθεια είναι μάλλον κάπου στη μέση ή μάλλον κάπως πιο
> πολύπλοκη.
>
> Μπορούμε να συνεχίσουμε λοιπόν τις δουλειές μας και αν θέλετε
> αν βρεθούμε κάποια στιγμή σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή κι εδώ από
> κοντά μπορούμε να το συζητήσουμε πιο διεξοδικά το θέμα σε

Ευχαρίστως να τα πούμε, σίγουρα το θέμα δεν εξαντλείται μέσω λίστας.

Για να δώσω και μια μεταφυσική διάσταση στη κουβέντα, οι πραγματικοί
πιστοί μπορούν να ασπαστούν το δόγμα τους και να ενταχθούν στην εκκλησία
τους:

Filesharing Now an Official Religion In Sweden
http://idle.slashdot.org/story/12/01/04/1817255/filesharing-now-an-official-religion-in-sweden
http://tinyurl.com/6wg48bb
"..."Kopimism is now an official religion in Sweden. Kopimi beliefs
originated with the Swedish group called Piratbyran who believed that
everything should be shared freely online without restrictions from
copyright...."

Μπορούν ακόμα και να παντρευτούν και να κάνουν "kopimakia":

First kopimist wedding
http://kopimistsamfundet.se/blog/2012/04/29/first-kopimist-wedding/
"...So at last, it was unavoidable.

The first kopimist wedding took place this weekend in Belgrade at the
Share conference. A woman from Romania and a man from Italy have engaged
in a holy Kopimist act...."

Κουρφαίο! Ο "παπάς" φοράει την μάσκα από το "V"!!!

-Στάθης