list reply

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon Sep 17 15:03:21 EEST 2012

2012/9/17 Antonis Konstantinos Tzorvas <antonis at tzorvas.com>:
> το θέμα είναι για τη συνεργασία να ξεκινήσει από λίγους, πχ μπορεί να
> είναι 2 κοινότητες  που θα συγκεντρώνουν πληροφορίες που δεν είναι
> distro-depended κλπ σε έναν ενιαίο τόπο μετά να συμμετέχουν και οι
> άλλοι.
> αφού δημιουργηθεί αυτό μετά θες να συμμετέχουν όλοι.
> μέχρι και σήμερα αυτά που ακούγονται είναι κοινότητα/ομάδα vs
> κοινότητας/ομάδας αλλά και κόντρες και εντός των κοινοτήτων/ομάδων για
> το ποιος θα έχει τα ηνία κλπ κλπ.

Απλά είναι το κλασικό φαινόμενο στην Ελλάδα να τσακωνόμαστε για
ψύλλου πήδημα και με κάθε ευκαιρία.

Στην πραγματικότητα οι κόντρες αυτές δεν είναι τόσο σοβαρές όσο
φαίνονται μέσω email, τουλάχιστον όπως το είδα εγώ σε FOSSCOMM κλπ.

Η distro-independent πληροφορία δυστυχώς όσο πάει και μειώνεται από ότι
φαίνεται, καθώς τώρα που είμαστε στην εποχή του preinstalled, mobile,
embedded κλπ κανείς δε μοιάζει να ενδιαφέρεται τόσο πολύ για πρότυπα.

Π.χ., έχουμε distro-specific γραφικά περιβάλλοντα (unity, cinammon),
distro-specific init systems (upstart, systemd και hacks τύπου openrc)
desktop-specific fonts (!) (Unity και ubuntu font, GNOME 3 και cantarell,
KDE και oxygen font, φυσικά οι 2 τελευταίες χωρίς Ελληνικά glyphs) κλπ.

Οπότε στην πράξη δεν το βλέπω να γίνεται κάποιο κοινό wiki. Αν βόλευε
πραγματικά θα είχε γίνει.

Χαιρετισμούς,
Παντελής