Re: [opensuse-el] Re: list reply (was: Νέα θέση εργασίας στο Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας)

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Thu Sep 13 13:18:33 EEST 2012

+1 εκ.

Global: ένα forum/planet/wiki/irc/MList
οργανωτικά-δράσεις-κλπ/irc channel/MList για οργάνωση τοπικών δράσεων
κλπ, όπου δε χρειάζεται να "μπουκώνει" η "κεντρική" λίστα.

τα Local μπορούν να είναι distro-specific και τοπικές κοινότητες.
ωστόσο να μη γίνεται αυτό το άθλιο πράγμα που γίνεται σήμερα.
Δε θα βλάψει κανέναν το να υπάρχει ένα κλίμα συνεργασίας μεταξύ των
κοινοτήτων και αντί να δημιουργούμε νέα "περίπτερα" να αξιοποιήσουμε
τις ήδη υπάρχουσες ομάδες.

*Ακαδημαϊκές Κοινότητες ΕΛΛΑΚ*
Όλες έχουν X σκοπούς και το 99% αυτών είναι ίδιοι.
Γιατί να μην υπάρχει κάτι πιo "global";
Δηλαδή όλες θέλουν να προωθήσουν το ΕΛΛΑΚ στις αντίστοιχες σχολές, να
κάνουν δράσεις κλπ. Η προώθηση κλπ θα μπορούσε να γίνει σε συνεργασία
με όλους, ώστε να "αναπτυχθούν" λύσεις και μετά με "ομάδες εργασίας"
ανά ίδρυμα να βρίσκονται συγκεκριμένες "λύσεις" για το ίδρυμα.
Πχ η ανάπτυξη μιας λύσης για το πως μπορεί να "λειτουργήσει" ένα linux
lab και άλλες υπηρεσίες πάνω σε αυτό το "stack" θα μπορούσαν να
"αναπτυχθούν" από κοινού. Όμως λύσεις σε software πάνω σε συγκεκριμένα
μαθήματα αλλά και άλλες "ιδιαιτερότητες" της εκάστοτε σχολής θα
μπορούσαν να "λυθούν" από την αντίστοιχη ομάδα εργασίας.
Δράσεις, ιδέες, projects. Όλα θα μπορούσαν να μοιράζονται με όλους και
να υλοποιούνται. Αν κάποιος κάνει μια παρουσίαση για το Ψ θέμα τότε
μια άλλη κοινότητα μπορεί να μελετήσει το υλικό της παρουσίασης και να
κάνει την ίδια παρουσίαση ή και να προτείνει μια νέα για "συνέχεια"
της πρώτης κλπ κλπ.
Αντίστοιχα, "e-class". Πολλές κοινότητες έχουν σαν σκοπό το να "μάθουν
το ένα το άλλο" κλπ.

Κάποια στιγμή είχε συζητηθεί με κάποιον για μαθήματα Python σε φάση
online για να είναι διαθέσιμα προς όλους.
Κάποια άλλη στιγμή είχε συζητηθεί μια ιδέα για ένα global wiki που θα
περιέχει τα ΠΑΝΤΑ και όχι το χάος των 100 wiki που να σκορπίζεται η
όποια πληροφορία.
Πολλές φορές έχει συζητηθεί το πως μπορούν να λειτουργήσουν όλοι αυτοί
οι άνθρωποι σαν "μια ομάδα". Ναι καθόμαστε και συζητάμε για το πως θα
"μπορούσαμε να είμαστε ανοιχτοί και να μοιραζόμαστε τα πάντα μεταξύ
μας". Θέλει πολύ σκέψη; Προωθούμε και λέμε "α το linux γίνεται έτσι
επειδή πολλοί συμμετέχουν, υπάρχει η ιδεολογία του opensource κλπ κλπ
κλπ μπλα μπλα"
Ε αυτό γιατί δεν το κάνουμε με τις "ομάδες/κοινότητες";
Θέλουμε να το "προωθήσουμε", είμαστε "υποστηρικτές" αυτού του
"κινήματος" και κάνουμε τα πάντα για να μην το εφαρμόσουμε.

Που κολλάμε;

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com