Re: list reply (was: Νέα θέση εργασίας στο Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας)

Kostantinos Koukopoulos koukopoulos at gmail.com
Thu Sep 13 13:16:08 EEST 2012

2012/9/13 Antonis Kouzoupis <kouzoupis.ant at gmail.com>:

> Just for the record, υπάρχει το list-reply (δεν ξέρω αν υπάρχει στο gmail) το
> οποίο κάνει reply σε λίστες που τις έχεις σε κάποιο configuration file or
> something.

ναι αλλά εγώ δεν είμαι γραμμένος στην debian-gr@ ούτε φυσικά σε μια
υποτιθέμενη λίστα με όνομα nuclear at . Επομένως εάν θέλω να απαντήσω
προσωπικά στον αποστολέα πατώντας Reply (στέλνοντας στο Mail-Reply-To,
Reply-to ή σκέτο From) είτε θα απαντήσω σε όλους τους παραλήπτες
πατώντας Reply to all aka Follow up (στέλνοντας το στο
Mail-Follow-up-to ή στον συνδυασμό των προηγουμένων με το To και το
CC). Είναι στο χέρι του αποστολέα και όχι στο χέρι του δικού μου MUA
να καθορίσει εάν επιθυμεί να συμπεριληφθεί η διεύθυνση χρησιμοποιώντας
το Mail-Follow-up-to. Δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου αν αυτός είναι
γραμμένος ή όχι στην λίστα ούτε και ο MUA μου μπορεί να ξέρει εάν θέλω
εγώ να απαντήσω σε μια λίστα που δεν είμαι γραμμένος ή όχι.