Θέσεις εργασίας στο Δουβλίνο

Giannis Papaioannou jhn at hellug.gr
Wed Sep 12 00:43:21 EEST 2012

Hi all,

Ελπίζω να μην θεωρηθεί spam (μιας και υπάρχουν και άλλα σχετικά thread).

Η εταιρία που εργάζομαι ψάχνει για linuxάδες. Απ' ό,τι φαίνεται, η
Ιρλανδία έχει ξεμείνει από δαύτους. Ο χώρος της πληροφορικής έχει μεγάλη
ανάπτυξη εδώ και γενικά η ζήτηση είναι μεγαλύτερη της εγχώριας προσφοράς.

Αν κάποιοι σκέφτονται την μετανάστευση, εδώ ευκαιρίες υπάρχουν πολλές.
Κάτι το οποίο συνιστώ. Προσωπική μου άποψη, όσοι σκέφτονται σοβαρά μια
καριέρα στο χώρο του linux (και γενικά στην πληροφορική), χάνουν τον
καιρό τους στην Ελλάδα. Εδώ (στην Ιρλανδία) το επίπεδο εργασίας είναι
ανώτερο, οι μισθοί καλύτεροι και οι ευκαιρίες εξέλιξης πραγματικές.

Μπορείτε να δείτε τις θέσεις εργασίας που προσφέρονται από την εταιρία
μου εδώ: http://ammeon.com/careers/

Η άμεση ανάγκη όμως είναι για systems tester/QA:
https://ammeon.tms.hrdepartment.com/jobs/8/Integration-Test-EngineerDublin
(παραλείψτε το Integration)

Προϋποθέσεις για την θέση είναι: Αν δεν υπάρχει κάποιο σχετικό πτυχίο
πληροφορικής, να υπάρχουν κάποια χρόνια (2-3) προϋπηρεσίας. Τα βασικά
από bash, networking και κάποια γλώσσα προγραμματισμού perl, python,
ruby, java, php whatever (η κυρίως γλώσσα ανάπτυξης του project είναι η
python με λίγο από ruby). Τα αγγλικά δεν χρειάζεται να είναι proficiency
(τα δικά μου δεν είναι), αλλά να υπάρχει κάποια ευχέρεια
προφορικής/γραπτής επικοινωνίας.

Σημασία δεν έχει τόσο η εμπειρία στον προγραμματισμό, όσο το ταλέντο να
φέρνεις σε δύσκολη θέση τους προγραμματιστές, βρίσκοντας σφάλματα ή
ελλείψεις στα προγράμματά τους.

Στην περίπτωση που υπάρχει αξιοπρεπές βιογραφικό (ή ανάλογοι τίτλοι
ανώτατης εκπαίδευσης), η εταιρία έχει κι άλλες θέσεις και τα ταλέντα
είναι πάντα ευπρόσδεκτα.

Ο μισθός καθορίζεται με διαπραγμάτευση μετά το τέλος των συνεντεύξεων.
Εννοείται πως για όποια βοήθεια, θα είμαι διαθέσιμος.

Ευχαριστώ
Γιάννης

--
JHN