Re: Ξ ΞΊΟ Ξ²Ξ­Ο Ξ½Ξ·Ο Ξ· ΞΈΞ± Ξ΄Ξ±Ο Ξ±Ξ½Ξ�Ο Ξ΅ΞΉ Ρκ. Ξ΅Ο Ο Ο Ξ³ΞΉΞ± ΞΉΞ΄ΞΉΟ ΞΊΟ Ξ·Ο ΞΏ Ξ»ΞΏΞ³ΞΉΟ ΞΌΞΉΞΊΟ

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Oct 30 20:28:36 EET 2012

2012/10/30 Stefanos Kouzof <kouzof at gmail.com>:
> σ. 40 της προκήρυξης:
> "έξυπνες λειτουργίες  που υποστηρίζουν εξειδικευμένες εργασίες, όπως
> ενδεικτικά, την ανάλυση κινδύνων και τον υπολογισμό των ασφαλίστρων." Εδώ
> μιλάμε για Decision Support και Risk Analysis - χρειάζεται πραγματικά; Έως
> σήμερα πως το κάνανε; Αυτό είναι ένα έργο από μόνο του.

Στην Ελλάδα συνήθως το Risk Analysis γίνεται συνήθως πολύ πιο αξιόπιστα
με το "διαισθητικό" τρόπο μέσω γνωριμιών (δηλ. πολύ απλά οι κοινωνίες είναι
μικρές που ξέρεις για τον άλλον *τα πάντα* ακόμα και αυτά που δεν έχει δηλώσει
επίσημα πουθενά και άρα δεν μπορούν να στα πουν τα στατιστικά).

Τουλάχιστον σε μία τράπεζα που είχα γνωριμίες αυτή ήταν η μέθοδος που
εφάρμοζαν οι καλύτεροι αξιολογητές τους για την πιστοληπτική ικανότητα.

Η formal αντιμετώπιση ενέχει μάλλον περισσότερο ρίσκο μια και τα πρωτογενή
δεδομένα είναι τόσο παραποιημένα συνήθως που δεν μπορείς να εμπιστευθείς
και τα αποτελέσματα των υπολογισμών (GIGO ή χειρότερα).

Just IMHO.

> σ. 56 της προκήρυξης:
> "Παραγωγή διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού"
>  Εδώ ο κόσμος καίγεται, το διαδραστικό τους μάρανε

Ε εντάξει το "διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό" μπορεί να φτιαχτεί σχετικά
γρήγορα / ανέξοδα ως flash screencasts όπου η "ανάδραση" είναι το
"next" "next" "next" έτσι δεν είναι;

Προσωπικά με μια πρώτη πολύ γρήγορη ματιά αυτό που
μου φάνηκε "τσιμπημένο" είναι η σύνθεση των (40) σταθμών εργασίας
αν κατάλαβα καλά:

 * i5 ή καλύτερος με >= 3.0 GHz (!)
 * >= 4G RAM
 * >= 500G Σκληρός (!) (note ότι η χωρητικότητα
                           πρακτικά αποκλείει χρήση SSD)
 * >= 1G μνήμη κάρτας γραφικών (άρα προϋποθέτει διακριτή κάρτα)
 * >= 4 θύρες USB 3.0
 * >= 21 inch οθόνη 1920x1080
 * WiFi (!!)
 * DVD+/-RW

Εμένα προσωπικά αυτό πιο πολύ σε LAN party configuration
μου κάνει παρά για σταθμούς εργασίας υπαλλήλων που ουσιαστικά
θα μετακινούν όλη την ώρα έγγραφα απλά + ένα browser :)

Για την ενεργειακή κατανάλωση αυτό που αναφέρεται δεν είναι φυσικά
κάποιο maximum σε W αλλά απλά το να προσκομιστούν τα σχετικά
πιστοποιητικά.

Πάντως βλέπουμε ότι μέσα στις προδιαγραφές γενικά περιλαμβάνεται
πλήρης υποστήριξη Ελληνικών, υποστήριξη για ΑμΕΑ, ελληνικός ορθογραφικός
έλεγχος και OCR ελληνικών οπότε τα projects που κουτσοδουλεύουμε
τώρα με φίλους μου στον ελεύθερο χρόνο μας μπορεί κάποτε να βοηθήσουν
κάποιον να πάρει κάποιο τέτοιο έργο αν υπάρχει ακόμα η χώρα ως
τότε :P

Χαιρετισμούς,
Παντελής