Re: Ξ ΞΊΟ Ξ²Ξ­Ο Ξ½Ξ·Ο Ξ· ΞΈΞ± Ξ΄Ξ±Ο Ξ±Ξ½Ξ�Ο Ξ΅ΞΉ Ρκ. Ξ΅Ο Ο Ο Ξ³ΞΉΞ± ΞΉΞ΄ΞΉΟ ΞΊΟ Ξ·Ο ΞΏ Ξ»ΞΏΞ³ΞΉΟ ΞΌΞΉΞΊΟ

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Oct 30 20:08:20 EET 2012

Θα πρότεινα, εάν σε ενδιαφέρει το θέμα, να μην δεχθείς τα λόγια μου και να
ασχοληθείς προσωπικά. Ο καθένας συνεισφέρει.

Anyway, ενδεικτικά:
σ. 33 της προκήρυξης:
"Υπο-σύστημα/ λειτουργική ενότητα οικονομικής και λογιστικής διαχείρισης
του Οργανισμού." - εντελώς περιττό, αφού σχεδιάζεται ενιαίο ERP για όλη τη
Δημόσια Διοίκηση - βλ. πρώτο μου post.

σ. 40 της προκήρυξης:
"έξυπνες λειτουργίες  που υποστηρίζουν εξειδικευμένες εργασίες, όπως
ενδεικτικά, την ανάλυση κινδύνων και τον υπολογισμό των ασφαλίστρων." Εδώ
μιλάμε για Decision Support και Risk Analysis - χρειάζεται πραγματικά; Έως
σήμερα πως το κάνανε; Αυτό είναι ένα έργο από μόνο του.

σ. 56 της προκήρυξης:
"Παραγωγή διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού"
 Εδώ ο κόσμος καίγεται, το διαδραστικό τους μάρανε