Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

P. Christeas xrg at linux.gr
Tue Oct 30 09:17:33 EET 2012

On Tuesday 30 October 2012, George Notaras wrote:

> Τι; Δεν είναι ελληνικό το SAP; Γράψτε λάθος για τα "ελληνικό"-centric
> σημεία. Ο υπόλοιπος προβληματισμός περί κατασκευαστών ισχύει. ;)

Το αν κάποιο λογισμικό γράφτηκε στην Ελλάδα, στη Γερμανία ή στη Βόρεια Κορέα,
δεν είναι το ζητούμενο.

> ΥΓ: Σοβαρά τώρα, συγκρίνετε open-source ERPs με αυτό το SAP;

Ναι, συγκρίνουμε. Τολμάμε. (αλήθεια, τα έχεις συγκρίνει εσύ ποτέ; )
Όπως συγκρίναμε open-source λειτουργικά με τα Windoze, open-source βάσεις με
τις κλειστές κλπ.κλπ.

[εδώ αρχίζει μάλλον το off-topic, θα μιλάμε σε τοίχους ]

Όλα αλλάζουν ΑΝ το κριτήριο είναι η εφαρμογή του λογισμικού ως λύση και όχι η
προμήθειά του ως προϊόν.
ΑΝ ΑΝ (βάζω 2x ) θέλαμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες και αποδοτικότητα του
δημοσίου, θα μας ένοιαζε να "κάνουν τη δουλειά τους" οι φορείς που μέχρι
σήμερα ξέρουν μόνο το χαρτί και την πασιέντζα στον Η/Υ. Σε αυτούς, νομίζετε
ότι έχει τόση διαφορά το SAP από ένα "σπιτικό" ERP; Και Gnucash να μάθαιναν,
θα ήταν αλματώδης πρόοδος.
Να μας έλεγαν 5-10-100 πράγματα που θέλουν να κάνουν με αυτά τα συστήματα, θα
απαντούσαμε αν και το ΕΛ-ΛΑΚ έχει διαθέσιμες λύσεις. Χωρίς δόγματα "πρέπει να
είναι Oracle/Java/SAP/Web2.0/cloudy/ακριβό" κλπ., φυσικά.

Επίσης, το δόγμα "να είναι το ίδιο παντού" έχει και την ανάποδη πλευρά που
μεταφράζεται "να μονοπωλεί ένα προϊόν/προμηθευτής/λύση" την αγορά. Γιατί πχ.
να μην αναγκάσει το δημόσιο (με τα λεφτά που πετάει) πολλά διαφορετικά
προϊόντα να γίνουν συμβατά μεταξύ τους; δηλ. σαν "Αγοράζω LibreOffice επειδή
είναι συμβατό με τον ανταγωνισμό, το MS" Αντί λοιπόν να ανταμείβει τους
μεγάλους vendors, θα χρησιμοποιεί την αγοραστική του δύναμη στο να σπάσει το
lock-in.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!