Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 29 16:06:29 EET 2012

On 28/10/2012 10:41 μμ, Stefanos Kouzof wrote:

> 2012/10/28 P. Christeas <xrg at linux.gr <mailto:xrg at linux.gr>>
>
>     On Sunday 28 October 2012, Stefanos Kouzof wrote:
>     αυτή η προκήρυξη θα αφορά ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
>     > λογισμικό (ERP και CRM), και θα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις για το
>     > λογισμικό αυτό.
>
>     Μου φαίνεται ότι απλά ξαναβλέπουμε το ίδιο έργο: η "μηχανοργάνωση"
>     είναι μόνο
>     η πρόφαση για να δώσει η (εκάστοτε) κυβέρνηση πάλι λεφτά σε
>     συγκεκριμένες
>     εταιρείες. Να τις ταΐσει, να μην  πεινάνε.--
>     linux-greek-users mailing list -- http://lists.hellug.gr

> [...]

Σίγουρα είναι μια καλή αρχή. Αλλά, υποθέτω, πως για να φτάσουμε στο
ζητούμενο, δηλαδή σε έναν διαγωνισμό όπου η χρήση ΕΛΛΑΚ θα είναι
προαπαιτούμενος όρος, θα χρειαστεί κάτι παραπάνω από απλή προβολή
επιχειρημάτων από ιδιώτες. Μια σοβαρή μελέτη από κάποια εξειδικευμένη
ανεξάρτητη Αρχή, η οποία θα έκανε ανάλυση του κόστους
ανάπτυξης/συντήρησης και καταγραφή των πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων της
χρήσης ΕΛΛΑΚ με ορίζοντα πχ 10ετίας, ίσως να αποτελούσε αρκετά πειστικό
επιχείρημα. Έχει επιχειρηθεί ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο;
--
Γιώργος